26-augusti

I måndags steg jag upp 10i åtta. Sen kom Thyra till mig och vi cyklade vidare till
bergsbydammen , där stod Martine , Paue, Jacke och William .
Efter typ en kvart kom dom andra. Så vi började fara till Bureå . När vi var där fikade vi,
sen fortsatte vi till bureåeberget ( eller vad det nu heter) typ 2 km uppför.
Det var tävling upp , alla som kom före Fred vann en daimstrut .
Det var 7 stycken som var före han :O .
Sen var vi framme :D. Vi började typ med lite fritt sen körde vi en namnlek.
Sen var det mat och sen fritt sen en film sen sova.
På tisdagen vaknade vi typ 8 för vi skulle äta frukost då .
Sen for vi ut och joggade ca. km . Efter det var det yoga på stranden:)
Sen var det tävlingar , första tävlingen var kanot stafett eller vad man nu säger.
Det var tre lag, men vårat lag förlorade, men sen var det tjejerna mot killarna , och tjejerna
vann såklart :D
Andra tävlingen var att man skulle ut och leta saker ( t.ex blåbär) då skulle alla i laget
ha ett blåbär och när alla hade det så vann man . ( jag är inte bra på att förklara:))
Sen åt vi , cyklade till burehällorna,såg film o.s.v. Idag cyklade vi hem .
Vi körde en konstig skogsväg ist för att fara upp på bureberget. När jag kom hem var jag hemma
själv ett tag sen kom Mormor och hennes engelska kompis :)
Sen kom Martine och Paue :D, vi var här ett tag sen kom Thyra och då gick vi till Klippan .
Det var kul där :) , fast dom hade just fixat en ny duk till biljardbordet och då skulle jag och
Martine möta Thyra och Jacke , först vann jag och Martine STORT , vi fick ner alla utom två stycken
på rad, sen skulle Jacke skuta och då sköt han ner 8:an :)
Sen hade Thyra lämnat hennea dricka på kanten av biljarbordet och Martine bredvid den , men då
nuddade hon ju den så all dricka rann ut på den nya duken, hahah :)
Nä , nu ska jag gå och sova . Vi har ju cyklat 7 mil (tur och retur) .



pusshej!

Kommentarer
Postat av: Lina Wahlberg - Foto Stil Vardag

Svar; Okey:)

2009-08-27 @ 07:24:54
URL: http://lina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0