12december




erik vann!!!
Nu sitter jag och lyssnar på musik på spotify !
Men jag måste städa ... det är inte det roligaste  ...
Idag vet jag inte vad jag ska göra .
Jag kan berätta lite om gårdagen . Efter skolan for jag , martine, paue
och william till busshållplatsen vid freja , fast då såg vi att det var 25minuter
kvar till bussen skulle komma så vi gick till busshållplatsen mittemot bilioteket.
Och därifrån tog vi bussen hem till mig och hämtade mina pengar sen tog vi
bussen som gick 15 minuter efter tillbaka :] , hahaha VÄRT!
Så jag, paue ,martine gick på stan till typ halv 5 och sen for vi hem. Jag hade
tänkt fara till klippan och se idol finalen på storbildsteve.. fast då hade jag
så ont i huvudet så jag for inte..


/petraaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0