15december



bilden har inget med inlägget att göra, bilden är tagen på piteå summer games!
saknar det sjukt mycket(L)


Idag har vi typ haft speldag:]
eller typ före lunch, och sen hade vi pingis.
Jag körde med marine och william , vi körde någon konstig rundpingis.
Det ägde , sen skyndade vi oss för att kolla på innebandyn... kanal hade massa matcher.
Sen fick vi till baka spanska provet .. jag hade alla rätt!
sen såg vi på film och sen var det mentors, vi fick fika ! Ví fick butterbulle,
safransbulle och cola... mmmm , gott var det!
Nu kanske jag ska till klippan jag har inte riktigt bestämmt mig än .
Det är öppet idag iställer för imorgon , för då har alla kanalare julfest:)


/petraaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0