thyra uppdaterar åt petra!

Nu bestämde jag mig för att Petra skulle skriva på hennes blogg, så jag loggade in på den men nu vägrar hon
skriva så då gör jag det istället så ni får lite uppdatering!
Nu sitter jag och Petra hemma hos henne och kollar lite på datorn och lyssnar på musik :).
Senare idag ska Petra på stan med sin mamma och handla dom sista julklapparna och jag ska vara med Lina och Linus:).
Får se vad vi hittar på.
Shiiittt, snart är det julafton längtar så otroligt mycket!
Petra har ju redan haft julafton hos sin pappa och fick då en ny mobil?! En htc med pekskärm:).
Men hon fick mobilen både av mamma och pappa men fick den hos pappa för att hon skulle få den fortare;)

Nu ska jag och Petra fortsätta roa oss här;)

PUSS/ thyra


Kommentarer
Postat av: Venessa Kerns

tack desamma ! men tror ja ska ta bort den och bara skriva på den andra :) www.trebrudaaar.blogg.se

2010-01-07 @ 17:52:54
URL: http://venessaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0