13 juli

I lördags var det bröllop :)
Moa, Maja och Melvin for till Magnus mamma på fredagen , så det var bara jag och mamma och magnus hemma.
Jag och mamma steg upp kl 6 .. för att vi skulle till frisören .
Mammas frisyr blev jätte fin , kl halv 11 kom Moa och Maja och lockade sina hår och så, 
sen så fixade vi till mitt hår också.
Jag fotade lite hos frisören , lite bilder : 

     


 
                             

sen skulle mamma och magnus fota sig av Ricke , jag var med och fotade lite bakom han och så .
fast han är ju så himla duktig:)
sen for vi till kyrkan vi satt i ett litet rum och väntade på att få gå in.
Det gick bra när vi gick in .
Melvin skulle lämna fram ringen, men när det var hans tur så stod han och kollade på alla andra .
prästen skulle göra ett tecken men det såg ju inte melle , fast sen så knuffade v i lite i han , så då gick han fram :)
Sen så missar prästen att säga magnus utan han säger bara mellannamnen , så Magnus säger lika dant .
fast mamma säger:
" eeehhh, Magnus"
"vaa?"
" du heter ju Magnus"
hahaha, så då säger han om allting.
efter det så for vi till kyrkholmen och då var alla med . 
Det kommer bilder från Ricke sen :)


     
kraaamm/ petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0