26 juli

i förrgår var jag med thyra typ hela dagen , och igår for jag , thyra och jacke på stan :)
jag hittade en blå tröja, på gina 49 kr.
och ett par pärl örhängen på glitter ( mina andra har gått sönder )
hahha, här skulle jag och thyra välja kläder till jacke , och han till oss .
inte snyggt ´(;



idag har jag varit med thyra, vi har sett Marley & Me den var ganska bra :)
nu gör jag ingenting, jag vill ha sssoooll .
imorgon ska jag till Borgafjäll med pappa , i veckan har pappa, veronica, emma, pontus, torvald och monica
varit där och tapetserat och målat .
igår såg jag en film när vi var i Grekland :)
och typ melvins dop . ni får gamla bilder =)



när jag sjöng på melvins dop =D .

 


/ petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0