22 juni

I förrgår  kväll när jag skulle sova , så var det hundra mygg igen :/ . så jag somnade vid 2 .
Vi skulle ju till Ikea i Haparanda så jag steg upp kl 6. sen for vi vid 7 och jag sov typ hela tiden :) . Vi köpte ganska många saker där faktiskt , eller det tycker jag men . en säng till emma för att pontus säng har blivit för liten så då får han ta emmas och hon får en ny. sen köpte vi ett skåp och massa andra grejor. typ kl halv sex var vi framme i skellefteå , så pappa körde hem mig till bergsbyn. Idag har cyklade vi till stan , jag köpte en tröja på JC . det är ju typ 50% på allt där nu . 

 Nu har jag nyss kommit hem från  fotbollstränigen, efter det var jag med thyra =D
imorgon ska vi till frissan och kolla vilka frisyrer vi ska ha på bröllopet.
 sen på onsdag har vi match mot byske/bodå . sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra.


  
 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0