23 juni - frisör

imorse så gick jag ut och solade , fast då efter typ en kvart så började det regna bara sådär :/ .
så då for vi till stan . jag köpte ett hårband som jag ska ha på bröllopet .
det var vit med en stor rosett från glitter . sen var vi där ett tag .
men klockan 4 skulle vi till frisören . moa och maja ska ha ett vitt nästan lika som jag fast lite annars.
pch jag ska ha det6 där och jätte lockigt . men jag vet inte om jag ska ha snelugg framför hårbandet eller allt hår bakåt.
mamma ska ha en jätte fin frisyr, den är svår att förklara .
nu sitter jag och sjunger sing star :] . 
ni får några blandade bilder:)
 sitter på min dator så jag har inte så många bilder för att vi har nyss fixat min dator så då for typ alla bilder bort ... 


     
 

  

Kommentarer
Postat av: sanna

tack detsamma :)

2009-06-23 @ 20:06:15
URL: http://ssannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0