15juni-stan

I morse kom melvin och mamma och väckte mig typ 9.00..
sen for vi in till stan för att vi skulle kolla om en liten bärbar dator till mig =D , och mamma skulle sola.
Men det  fanns typ inga i stan , eller inga jättebra .
så då for vi upp till expert och elgiganten. Det fanns några bra där faktiskt .
tänk  att det är ssooommmmarrloov!! det känns inte som det , jag kommer sakna alla <3

Jag kan berätta lite om skolavslutningen.
Jag steg upp kl 7.00 , för att melvins avslutning började kl 8.30.
jag tog lite kort på hans avslutning fast det var så mörkt så det blev inte så bra , jag vågade inte ha på blixten :)
sen for vi till melvins fritids och åt hallontårta mmmuuumms. sen gick vi tillbaka till kyrkan, och då var det våran tur . Vi sjöng flaggan vajjar på sin stång , eller nått sånt. sen så hade vi skrivit en egen låt , eller vi hade gjort om barbie girl jag tycker typ att det blev bra =). Sen skulle vi ta kort och ha kramring, vi sexor hade kvar lite pengar från klasskassan så vi fick  200kr var =D.
nu kommer lite bilder från skolavslutningen.

   
 


Kommentarer
Postat av: thyra=)

när gjorde du en blogg? :)<3

jätte fin<3

2009-06-15 @ 17:30:00
URL: http://thyris.blogg.se/
Postat av: alice

snygga bilder:D

2009-06-15 @ 17:44:17
Postat av: alice

snygga bilder:D

2009-06-15 @ 17:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0