28november



Imorse hade jag ställt väckarklockan på 8.30 för att vi skulle fara och binda kransar. Det gick bra, våra
blev faktiskt ganska lyckade ! Sen så for jag och mamma in på stan och sen kom melvin och magnus.
Efter ett tag kom pappa och veronica då gick vi och åt på Carl viktors . Sen for jag , pappa och veronica till
intersport och där hittade pappa ett skidställ . Efter det for vi till stadium och där hittade jag ett par svart/gråa täckbyxor och en blå jacka , skitsnygga som jag typ ska få i julklapp! men jag hittade inga bilder på dom:(. Men sen lämnade vi kvar veronica på stan och sen for jag och pappa på elgiganten och kollade på telefoner , för att min är helt sär. Där hittade vi den här telefonen ^ htc touth diamond 2 , den verkar jätte bra ! Så den önska jag mig av mamma och pappa! Sen skulle vi kolla om några sackosäckar till emma och pontus på mio , men då stängde dom 15.00 , och vi var där 15.02 ... så vi for typ överallt men antingen var det stängt eller så fanns det inte ... kring 16.00 for vi och åt på tatoung , det var supergott!
Ikväll blir det att se robinson med mamma och melvin .

/petraaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0