hockey



Idag ringde väckarklockan vid halv 9, så jag gick upp och duschade och sen for jag , mamma och
Melvin till boliden ! Melvin hade ju match men dom förlorade med 14-2 tror jag att det blev.
Efter att vi hade sett på hans match for vi till mormor och morfar och åt där och vid halv fyra for vi
hem och skyndade oss att ta på oss varma kläder och sen for vi in till stan , för det är ju skyltsöndag!
jag skulle ju stå och sälja 17-18 .. men vi slutade sälja vid 17.30 , då stökade vi bort och sen for vi hem.
Nu har jag just ätit lussekatter som moa och majas farmor hade bakat , supergott !
lägger in lite bilder från hockeymatchen!



                    


/petraaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0