3 oktober

Igår hade vi dans , vi skulle dansa till nått i mammamia filmen ...
Sen for jag och Thyra till stan :)
Jag köpte en halsduk ( eller vad man nu säger) på stadium för 149:-
Sen åt vi pizza och såg idol. Jag tycker att dom valde lite konstiga wildcard .
Camilla och niklas vet jag inte riktigt... men det var tur att dem valde Eddie , fast han var inte
så bra igår menmen. Reza var väll ganska bra, men jag tycker att dem skulle ha bytt ut Camilla
till Klara och bytt ut Niklas till Rasmus tror jag :].
Idag har jag varit på stan igen. Jag köpte ett par chinos på kappahl för 49:-
dem hade kostat 200:-. Sen gick vi på pixie och där köpte jag ett par ljusbruna uggs, 299:-









Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN

SV: tack så mke! =)

2009-10-05 @ 16:56:13
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: stina

sv; tack så mycket!! du är inte ful du heller!!<3

2009-10-11 @ 21:02:39
URL: http://absolutstinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0