31 oktober

Lite kort om vad jag har gjort i veckan:
tisdag- for vi till kopparhallen och åkte skridskor.

onsdag- hade vi avslutning med fotbollen . Vi for till boda borg , eller boda buu.
Det var halloween vecka där så dom var och krämdes i banorna och så .
I mitt "lag"( eller vad man nu kallar det?) var det jag , paue ,cassandra och josse.
Vi klarade 13 banor:O:O alla förutom 2. Sen for vi till tre kronor och åt där. 
Jag hade super kul! 
Tycker att det är otroligt tråkigt att vi ska lägga ner, kommer sakna tjejerna!

torsdag- For vi och badade på edda. Sen for jag till thyra och åt där. Vi var hos henne ett tag sen gick vi till hockeyn, och dom förlorade med 4-0 ...


fredag-
Mamma jobbade på morgonen så då tog jag , moa , maja och melvin bussen in till stan.
Vi träffade mamma där och sen for vi och köpte halloween grejer.

                                                    /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0