30september

Igår var jag först på skolan , sen satt jag och väntade på bussen med paue och william .
Efter typ 10 minuter kom bussen, men då stannade den just efter tågrälsen. Den stod
där i typ 10 minuter tilll... det var nått fel med den .Sen kom det en ny buss med typ en mekaniker .
Så då gick vi in i den nya. Sen kom det typ hundra stycken från den andra bussen ...
men vi fick åka gratis :) . Men just när jag hade satt mig ringde mamma och frågade om vi skulle på
stan. Så då hoppade jag av bussen och gick in till stan . Jag köpte ett par vinterskor :)
Idag på idrotten fick vi välja vad vi skulle göra och då valde jag och Thyra bowling,
så vi ska dit kl 3 och vara där till typ kl 5 :O . Nån fredag ska vi sluta 12 :)
Nu börjar våran lektion..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0