16 september

Idag har vi varit lediga:),
Det var typ tänkt att Jag och Melvin skulle fara till Mormor igår . Fast sen gick det typ bara en buss kl 10 i 10
och sen hade Melvin träning vid halv 4 ... så idag har jag inte gjort mycket. Jag vaknade typ 9 , och sen var Melvin och Mamma vakna så jag gick ner och la mig och såg på tv. Just när mamma skulle fara till
kompetenstorget vid 10 såg vi att Leia ( våran kanin) hade gjort hål i buren och smitit . Förra veckan smet hon 2 gånger , men vi fick tag på henne men nu gick det bara inte. Så hon var ute och sprang ända till kl 4 .
Då orkade hon inte mer. Så Magnus gick dit och då kom hon till han och han top bara upp henne:) .
När Mamma kom hem hade hon med sig subway mackor till oss, mmmuuuuumms =) .
Sen hade Melvin hockeyträning , så Jag och Mamma följde med.
Nu håller vi på och kolla på vinterkläder och sånt som vi ska sälja på bytardagen på lördag. 
Imorgon har vi skolfoto...´
Nu ska jag gå och kolla på IDOl :) ,
lägger in lite bilder , oredigerade.




                                                                    

Kommentarer
Postat av: cindy L.

riktigt bra på ta bilder ! :)

2009-10-10 @ 16:03:52
URL: http://cindyyli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0