filmer

Idag har jag det inte hänt så mycket... igentligen slutade vi 4 idag , men vi fick sluta 3 istället!
Ikväll kanske jag ska till klippan , jag vet inte .
Innan jag for till borgafjäll såg jag tre super bra filmer!

My sassy girl 
Han och hans kompis är ute och går och sen får dom syn på henne.
Men dom släpper henne och går vidare. På tunnelbanan träffast dom.
Dom börjar träffas, och börjar gilla varann mer och mer , men ....

my sister´s keeper
Tjejen längst ner har cancer, hon behövde massa "reservdelar" ,
och ingen kunde ge henne det . Därför gjorde dom hennes lillasyster som skulle ge henne
"resevdelar" sen försöker lillasystern stämma föräldrarna för att hon har genomför massa
operationer , när hon kanske inte ville....

500days of sommer
Det handlar om han, han är typ olycklig. Tills hon hon kommer ,då börjar dom träffas  och han blir kär.
Hon har sagt att hon inte vill ha ett seriöst förhållande .
Men dom börjar vara med varann hela tiden . Och en dag....


alla dom här tycker jag är super bra, så dom reckomenderar jag !

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0