21 mars

Igår fyllde jag år , fjorton.
Jag fick:
-converse
-en väska 
-bikini överdel
-armband, örhängen
-pengar till när vi ska till grekland.
(uppklick bara bilder)
Dagen började med att mamma, magnus, moa, maja och melvin kom och sjöng.
När jag hade stigit upp for mamma till skellefteåhamn och efter ett tag kom camilla, alva och olle.
Jag och camilla for till skellefteåhamn , för att det var bytardag där.
Jag hittade inte så mycket men nått fynd hittade jag!
Sen for vi hem och där var mormor och morfar så vi fikade och åt tårta, sen for dom.
Och vi for in till stan. Vid halv sex for vi till BB, för att jag har fått en kusin, världens sötaste!



/petraaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0